یک وب سایت آزمایشگاه از چه قسمت هایی تشکیل می شود؟


برنامه ریزی برای قسمت بندی مختلفی که باید در یک وبسایت آزمایشگاهی دیده شود جزء اصلی پروژه طراحی سایت است. وب سایت های آزمایشگاهی معمولاً جزو وبسایت های خدمات درمانی محسوب می شوند، بنابراین در منوی اصلی باید گزینه ‌ای به نام راهنمای بیمار قرار داده شود تا بازدیدکنندگان سایت مطلع شوند که برای استفاده از خدمات آزمایشگاه به کدام بیمه ها نیاز دارند یا چه خدمات جانبی را دریافت می کنند.

در طراحی سایت حتماً امکاناتی را قرار دهید که مخاطبان سایت بتوانند درخواست خود را برای خونگیری در منزل به صورت آنلاین ثبت کنند. این یکی از مهمترین امتیازات سایت آزمایشگاهی محسوب می شود که در در چند سال اخیر بسیار متداول شده است. یکی دیگر از امکانات سایت آزمایشگاه، سیستم پاسخ دهی آنلاین برای جواب آزمایش بیماران است. تولید محتوا برای سایت های آزمایشگاهی معمولاً شامل اطلاعاتی درباره بیماری ها، تغذیه و انواع آزمایش های درمانی است که برای افراد انجام می‌شود.

در وب‌سایت آزمایشگاهی باید قسمت هایی برای نوبت دهی آنلاین یا امکان پرسش و پاسخ با کارشناس آزمایشگاه وجود داشته باشد. امتیاز مثبتی خواهد بود اگر وب سایت آزمایشگاهی به اپلیکیشن تلفن همراه متصل شود؛ در این صورت می توان گفت پروژه طراحی سایت آزمایشگاه بسیار حرفه ‌ای انجام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد