در طراحی سایت پزشکی، مسیر را کوتاه کنید

طراحی سایت در تهران


یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی سایت پزشکی اهمیت دارد و به طور خاص، مهم تر از سایر پروژه های طراحی سایت معرفی شده است، پیمایش آسان یا دسترسی آسان کاربر به قسمت های مختلف سایت است. از آنجایی که مخاطبان اصلی سایت های پزشکی، بیماران هستند، هنگام طراحی سایت باید این نکته را در نظر بگیرید که با کوتاه کردن مسیر دسترسی به قسمت های مختلف می‌ توانید استرس و نگرانی بیماران را کمتر کنید. یک محیط کاربر پسند در سایت برای بیمارانی که بسیار مضطرب هستند، مفید است.

در طراحی سایت پزشکی حتماً توجه کنید که سیستم نوبت دهی آنلاین و ارتباط با پزشک یا ارتباط با منشی پزشک و حتی تماس تلفنی باید به نحو مطلوب فراهم شود. اگر برای یک مرکز درمانی، سایت حرفه ای طراحی می کنید حتماً امکانات را به گونه ای قرار دهید که کاربر سایت بتواند با چند کلیک به قسمت درمانی مورد نظر خود وارد شود.

برقراری ارتباط موثر بین بیماری که به وبسایت مراجعه می کند و مدیر سایت یا مسئولین نوبت دهی و پزشک بسیار اهمیت دارد. توجه به طراحی سایت ریسپانسیو برای سایت پزشکی هم نکته دیگری است که به ساده شدن مسیر کمک می کند. کاربران تمایل دارند که بتوانند از طریق تلفن همراه خود هم خدمات و اطلاعات پزشکی را به صورت اینترنتی دریافت کنند. این نکته را در طراحی سایت پزشکی هرگز فراموش نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد